Pozovite nas: +381 18 205244   Login

Sistem za upravljanje redovima čekanja

Ne dozvolite da vaši klijenti čekaju

Vreme koje izgubimo u čekanju je zauvek izgubljeno i ne možemo ga vratiti. Stres koji doživljavamo kada se nadjemo u gužvi, haotičnom i neorganizovanom okruženju je okidač za nastanak neprijatnih situacija. Smanjeni učinak vaših radnika je direktna posledica tenzije koja se stvara oko njih jer je rad sa ljudima najteži a svi mi želimo da što pre završimo obaveze koje su pred nama. 

Da biste vaš poslovni prostor pretvorili u mirno i elegantno okruženje u kome će se vaši klijenti osećati prijatno a vaši zaposleni sa zadovoljstvom i bez pritisaka izvršavati svoje obaveze nudimo vam savršeno rešenje.

Infotech QMS

Sistem za upravljanje redovima čekanja

i-QMS je savremeni prozivni sistem baziran na visoko pouzdanim industrijskim računarima sa jedne i „high end“ software-skim rešenjima sa druge strane.

Pružajući izuzetan konfor u radu, uz jednostavno korišćenje i bez narušavanja postojećeg informacionog sistema korisnika, omogućiće vam da pretrpane čekaonice uredite po svim svetskim standardima a da vaši zaposleni budu resterećeni gužve i posvećeni svom poslu.

prozivni sistem - sistem za upravljanje redovima čekanja

Zašto i-QMS

Osim standardnih funkcija prozivnih sistema kao što su izdavanje tiketa sa rednim brojem i prozivanjem broja narednog klijenta na šalterskom i centralnom displeju, i-QMS vam nudi i:

  • mogućnost audio prozivke klijenata, 

  • ograničavanja broja klijenata u toku dana,

  • davanje prednosti licima sa posebnim potrebama, starim licima ili trudnicama,

  • identifikaciju korisnika platnim karticama, ličnom kartom ili VIP karticom putem magnetnih, smart ili RFID kartica,

  • kombinovanje QMS funkcija sa emitovanjem reklamnih sadržaja i još mnogo toga.

  • Opciono možemo ponuditi i zakazivanje usluge putem interneta ili SMS-om. 

Obzirom da je kompletan programski paket razvijen od strane naših stručnjaka možemo svako pojedinačno rešenje prilagoditi vašim potrebama a svojim klijentima nudimo i besplatnu jednogodišnju pretplatu na novorazvijene funkcije sistema.

Kome je namenjen

  • Bankarskom sektoru
  • Zdravstenim ustanovama
  • Organima lokalne samouprave
  • Sudovima i policijskim upravama
  • Ostalim državnim organima
  • Ambasadama
  • Elektrodistribucijama
  • Komunalnim preduzećima
  • Servisnim centrima
  • Aerodromima

i svim drugim institucijama koje se u svom poslovanju suočavaju sa velikim gužvama u čekaonicama, gde redovi čekanja stvaraju probleme oko organizacije šalterskih službi.

Benefiti korišćenja
sistema za upravljanje redovima čekanja

klijenti-ikona

Za klijente

  • Bez stajanja u redu
  • Nema upadanja preko reda
  • Smanjena nervoza pri čekanju
  • Veće zadovoljstvo uslugom
  • Manje vreme čekanja
  • Mogućnost izbora jezika
zaposleni-ikona

Za zaposlene

  • Veća efikasnost
  • Smanjenje stresa
  • Smanjenje pritužbi klijenata
  • Precizniji sistem nagrađivanja
menadzment-ikona

Za menadžment

  • Praćenje učinka zaposlenih
  • Smanjenje operativnih troškova
  • Povećana lojalnost klijenata
  • Praćenje stanja u realnom vremenu

Pošaljite nam upit

Sve komponente sistema su savremenog dizajna i besprekorno se uklapaju u Vaš postojeći enterijer a po zahtevu možemo ih brendirati u skladu sa Vašim idejama.

Komponente Infotech QMS prozivnih sistema

Infotech Studio QMS prozivni sistemi izrađuju se na bazi industrijskih i embedded računara, te industrijskih touch panel monitora, čime se postiže izuzetan kvalitet, dugotrajnost i pouzdanost naših sistema.

Sistem za upravljanje redovima se sastoji od pet osnovnih elemenata:

i-QMS programski paket

QMS Server

Skup web servisa koji opslužuju sve hardware-ske i software-ske komponente sistema. QMS Server aplikacija je za korisnika potpuno nevidljiva i može biti instalirana u sklopu Ticket Dispenser-a ili Centralnog Displeja kod manjih sistema dok se kod većih sistema instalira na posebnom računaru.

QMS Health

Ova aplikacija realizovana je kao web stranica i služi za praćenje trenutnog statusa sistema. Pored ostalih podataka pruža sledeće informacije: spisak svih trenutno raspoloživih usluga, broj kijenata u redu za svaku od usluga, broj zaposlenih koji pružaju usluge, broj trenutno otvorenih radnih mesta, prosečno vreme pružanja usluge. lista klijenata koji čekaju neku uslugu i dr.

QMS Client

Web stranica koja služi za prijavu operatera u QMS, izbor usluga koje će pružati na tom šalterskom mestu, prozivanje, preusmeravanje i obradu klijenata. Ova aplikacija u potpunosti zamenjuje šalterski komandni pult.

QMS Admin

Web based aplikacija koja služi za podešavanje celokupnog okruženja QMS

Za korišćenje svih ovih aplikacija jedino je potrebno postojanje web browsera-a jer QMS sistem ne zahteva instalaciju programa na opremi korisnika.

Preuzmite brošuru za više informacija

Preuzmite našu brošuru da saznate više o funkcionisanju sistema, njegovim karatkeristikama i detaljnim tehničkim specifikacijama.