Sistem za poručivanje obroka
Česta je praksa da veće kompanije, fabrike, organizacije, škole i dr. u svom sastavu imaju i kantinu. Kantina nije samo prostorija koja služi za obedovanje, to je mesto u kome kolege mogu da se nakratko, uz hranu i druženje, opuste i odmore od napornih aktivnosti. Druženje sa ostalim kolegama u opuštenoj atmosferi može doprineti povećenju timskog duha i privazilaženju pritisaka koje se odnose na posao.
Za velike organizacije upravljanje kantinom može predstavljati izazov. Za efikasnu pripremu hrane i praćenje njene potrošnje neophodan je jedan centralizovan sistem za upravljanje kantinom.
i-Canteen
Sistem za poručivanje obroka
i-Canteen predstavlja automatizovan sistem za poručivanje obroka, dizajniran da olakša poručivanje i pripremu obroka za zaposlene, smanji administrativne poslove vezane za nabavku hrane i naplatu obroka, i eliminiše neracionalno trošenje hrane.
Integrisani RFID sistem beleži evidenciju prisutnosti i pruža podatke o tačnom broju potrebnih obroka što povećava produktivnost osoblja, kvalitet usluge i vodi smanjenju troškova.

Kako funkcioniše sistem za poručivanje obroka

1. Identifikacija korisnika
Korisnik obroka najpre provlači svoju identifikacionu karticu i evidentira svoje prisustvo.
2. Izbor obroka
Ukoliko se nalazi na listi korisnika i ima pravo poručivanja hrane, korisnik može poručiti jedan od ponuđenih obroka u jelovniku za određeni dan unapred.
3. Izdavanje kupona
Korisnik dobija odštampani kupon za današnji obrok koji je poručio ranije, a ukoliko ga nije poručio dobija kupon za standardni obrok.
4. Preuzimanje obroka
Sa odštampanim kuponom vrši se preuzimanje obroka u kantini.
5. Kreiranje izveštaja
Da bi ceo proces funkcionisao efikasno, automatski se kreira više vrsta izveštaja:
- Dnevni izveštaji sa obrocima koje treba pripremiti za tekući dan
- Izveštaj sa preuzetim obrocima
- Izveštaj sa porudžbinama za određeni dan unapred
- Nedeljni izveštaj
- Polumesečni izveštaj


6. Priprema obroka
Iz izveštaja sa porudžbinama i evidencije prisustva korisnika generiše se dnevni izveštaj na osnovu koga se pripremaju obroci za tekući dan.
7. Poručivanje namirnica
Šta je sve poručeno i u kojim količinama može se videti u nedeljnom izveštaju (ukoliko porudžbine idu do 7 dana unapred) kako bi se na vreme obezbedile dovoljne količine namirnica za narednu nedelju.
8. Naplata obroka
Na osnovu polumesečnih izveštaja sa podacima o korisnicima obroka, (šta su kog dana poručivali i cene obroka koje su preuzeli) računa se iznos koji im se treba naplatiti.
Kome je namenjen
i-Canteen, sistem poručivanja obroka, namenjen je prvenstveno organizacijama koje u okviru sopstvenih kantina nude organizovanu ishranu, kao što su:
Fabrike,
Bolnice,
Kompanije,
Vladine organizacije,
Hoteli,
Škole…
Prednosti korišćenja sistema za poručivanje obroka

Dovodi do smanjenja troškova kroz uštede u potrošnji hrane i angažovanju manjeg broja osoblja.

Daje detaljne izveštaje o potrebnim i utrošenim količinama hrane za pripremu obroka.

Redukuje bacanje viškova hrane usled precizne evidencije o potrebnom broju obroka.

Kompatibilan sa sistemom kontrole pristupa i evidencije radnog vremena.
Pošaljite nam upit
Ukoliko ste zainteresovani za nabavku ovakvog sistema ili ste makar znatiželjni da vidite kako sistem radi, doći ćemo kod Vas i bez ikakvih obaveza prezentovati kompletan sistem.
Prezentaciju možete zakazati putem KONTAKT forme.
Komponente sistema za poručivanje obroka i-Canteen
Infotech Studio sistem za poručivanje obroka i-Canteen sastoji se više hardverskih i softverskih elemenata.
Preuzmite brošuru za više informacija
Preuzmite našu brošuru da saznate više o funkcionisanju sistema, njegovim karatkeristikama i detaljnim tehničkim specifikacijama.